luni, 16 august 2010

Nici o placere nu se compara cu o excursie, relaxanta si in acelasi timp invioratoare, pe unul dintre munti: Mt. Migovanu

Excursia pe Mt. Migovanu a insemnat pur si simplu o amanare. Munceam o saptamana intreaga, ne bucuram de indeplinirea planului, dar intr-o noapte, din cine stie ce motiv totul se prabusea dintr-o data. Insa in data de 15.07.2010 nu a mai fost asa. Cu toate ca am petrecut pana-n zori la Trestia, cu berula, mititei si altele, excursia nu s-a mai amanat.

Gata baieti! Este ora 9! Plecam! “Cat ai clipi ne-am adunat” si am purces la drum. Cum am ajuns la Vf. Dealului am cotit spre dreapta catre Vf. Carpinis. Am strabatut hatisul rasufland din ce in ce mai greu. Apasarea cervezelor din rucsac se faceau tot mai simtite. Cu cat urcam, cu atat era mai rar bradetul. Printre raristi se zari deodata o poenita, era Fundoaia. Am hotarat sa se faca un popas scurt (de 10 min) insa el s-a prelungit ajungand pana la circa 30 min. Urcusul ne ostenise din cale-afara, astfel ca meritam odihna. Cand am iesit din “limba” aceea, am zarit un luminis ingust care ducea spre creasta din fata noastra. La marginea acesteia se zarea Arsita Puciosului iar dupa ea Mt. Lacuri. Ajungand in Mt. Lacuri rudele unui haiduc ne-a poftit la un ospat binemeritat la stana de aici. Dupa acest ospat ne afundam pret de cateva minute in padure unde facem un popas de cateva ore. Purcedem apoi la drum prin padurea dulce luminata. Aveam rapa in stanga si rapa in dreapta. In rapi desimi de brazi. Dupa cativa km, trecut cu mult peste amiaza, ne adunam iarasi la o gustare in marginea campului, aproape de Migovanu. Vremea insa trecea. Eram foarte increzatori ca vom ajunge foarte repede acasa si vom mai face si un gratar pe Runc insa proverbul “socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ” s-a dovedit a fi iarasi real. Parcurgem pret de o ora muntele Migovanu si ne intalnim cu un pastor care avea cativa caini. Ii simtim imediat langa noi dar acestia nu ne fac nimic. Cu cateva indicatii date de pastor, ne daduram drumul ca niste busteni spre fundul Pietroasei. Ajunseram cu totii pe fundul vaii Pietroasa, unde unduia paraul. Pe drumul de langa parau am mers pret de 90 min. ajungand la ora 20:00 in satul Madei.

Semneaza pe drumuri de munte

HAIDUCII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu